نکات مهم هنگام خرید و استفاده از کیسه فریزر کدامند؟

نکات مهم هنگام خرید و استفاده از کیسه فریزر کدامند؟

امروزه یکی از وسایلی که در دسترس همه قرار دارد و روزانه از آن بسیار استفاده می شود، کیسه فریزر می باشد. این کیسه ها یکی از وسایل مورد نیاز اساسی در هر خانه محسوب می شوند. در میان خرید ماهیانه یا هفتگی این کیسه فریزر های آسان مصرف را می توان مشاهده کرد. بستگی به میزان استفاده مصرف کنندگان دارد. در این مقاله قصد داریم نکات مهم هنگام خرید و استفاده از کیسه فریزرهای آسان مصرف را شرح دهیم.

کیسه فریزر چیست؟

نایلون های فریزر جایگزین کیسه های پاکتی شدند که در گذشته بسیار استفاده می شدند. قابلیت های کیسه فریزرها بیشتر از کیسه های پاکتی می باشد. با توجه به مقاومت بالا در برابر مرطوب شدن و نگهداری مواد غذایی قیمت به صرفه ای نیز دارند. این کیسه ها جزء انواع نایلون ها هستند، محصولاتی که با مواد پلی اتیلن سنگین و سبک تولید شده اند. شفافیت و براق بودن این کیسه ها نشان دهنده آن است که از بهترین مواد تولید شده اند، بنابراین کیفیت و استحکام بالایی دارند.

کیسه فریزرهای آسان مصرف کدامند؟

کیسه هایی که در دسترس همه وجود دارد در اشکال متنوعی طراحی می شوند. با برداشتن یک کیسه بقیه آنها به مواد غذایی آلوده نمی شوند واستفاده راحت و آسان دارند. خاصیت و رنگ مواد غذایی در این محصولات حفظ می شود و تغییر نمی کند. مواد غذایی میتوانند زمان طولانی مدت در فریزر باشند.

نکات مهم هنگام خرید و استفاده از کیسه فریزر کدامند؟

بهتر است قبل از خرید انواع کیسه فریزر آنها را بشناسید:

کیسه فریزرها در طرح هابی متنوع تولید می شوند که هر کدام قابلیت های جداگانه ای دارند. در زیر با انواع نایلون ها آشنا می شوید.

  1. رولی
  2. ساده
  3. زیپ دار
  4. جعبه ای
  5. چسبی

کیسه فریزر رولی

این مدل کیسه ها به شکل رول در سایز و وزن متفاوت موجود می باشند. به گونه ای طراحی شده اند که به هیچ عنوان بهم ریختگی ایجاد نمی کنند. به تعدادی که نیاز است از قسمت جدا شونده به راحتی برش داده می شوند. به دلیل راحتی و بسته بندی منظم مورد استقبال بیشماری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کیسه فریزر ساده

از قدیمی ترین نایلون ها مدل ساده هستند که اکثرا با آن آشنایی دارند. کیسه های ساده در سایزهای مختلف وجود دارند. این کیسه ها به صورت بسته بندی در نایلون و یا فله ای به فروش می رسند. در هنگام استفاده بهم ریخته می شوند و باعث آلوده شدن بقیه نایلون ها به مواد غذایی توسط دست ما می شوند. این کیسه ها قیمت پایین تری نسبت به بقیه دارند.

کیسه فریزر زیپ دار

کسیه هایی با مقاومت بالا و ضخیم هستند که یک قسمت آنها زیپ دارد و صدای خش خش ایجاد نمی کنند. بسته بندی این کیسه ها به صورت جعبه ای می باشد که هنگام استفاده امکان آلوده شدن بقیه کیسه ها به مواد غذایی وجود دارد.  به دلیل داشتن زیپ برای مواد غذایی آبکی، گزینه مناسبی می باشند. قیمت این نوع کیسه ها نسبت به بقیه بالاتراست.

کیسه فریزر جعبه ای

نایلون هایی که در جعبه  قرار داده شده اند و به جعبه های دستمال کاغذی شباهت دارند. استفاده از آنها راحت می باشد و از بهم ریختگی و بی نظمی در این طرح خبری نیست. همین امر باعث شده مصرف کنندگان در انتخاب آن تردید نداشته باشند.

کیسه فریزر چسبی

این محصول نیز شبیه به کیسه های ساده می باشند منتهی پشت آن ها چسب دارد تا بتوان جایی چسبیده شوند و در زمان استفاده راحت جدا شوند. این کیسه ها نیز محیط را بهم ریخته نمی کنند با کارایی که دارند، قیمت آنها مناسب است.

نکات مهم هنگام خرید کیسه فریزرها

در زمان خرید و استفاده کردن از کیسه فریزرها باید یکسری نکات را در نظر گرفت تا بتوان محصول با کیفیت و  برند مورد اعتماد را خریداری کنید. با این حال می توانید استفاده آسان از کیسه فریزر در هنگام مصرف داشته باشید و از آلودگی جلوگیری کنید.

  • کیسه فریزر رنگی انتخاب مناسبی برای استفاده مواد غذایی نمی باشند به این دلیل که رنگ هایی که در آنها به کار رفته ممکن است به بافت غذایی نفوذ کند و باعث مسمومیت در افراد شود. در صورتی که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو باشند قابل استفاده هستند.
  • نگهداری غذا در فریزر به مدت کوتاه و طولانی طعم قبل را نخواهد داشت و باید زودتر مورد استفاده قرار گیرد. مواد غذایی که پخته نشده و خام هستند مدت زمان بیشتری می توانند در فریزر باشند.
  • قبل از مصرف مواد غذایی برای فریز کردن باید در انتخاب کیسه دقت شود  تا از کیفیت و استحکام بالا برخوردار باشد و مواد را به خوبی نگهداری کنند در غیر اینصورت نایلون پاره می شود و روی خواص مواد تاثیر می گذارد.
  • در انتخاب نایلون فریزر استاندارد دقت شود. امکان دارد، بعضی از این محصولات از مواد بازیافتی تهیه شده باشند بنابراین قیمت پایینی دارند. به دلیل جلوگیری و انتقال بیماری از کیسه فریزرهای آسان مصرف و برند های قابل اعتماد استفاده کنید.
  • بهتر است برندی که قبلا مصرف شده و رضایت مشتری را جلب کرده است انتخاب شود.
  • از کیسه فریزرهای مرغوب، با کیفیت و مواد درجه یک استفاده شوند تا از مسمومیت و بیماری توسط مواد غذایی جلوگیری شود.
  • اگر قصد خرید کیسه فریزرهای آسان مصرف مرغوب و با کیفیت را دارید، پیشنهاد می کنیم از محصولات تولیدی ما که شامل: انواع سفره های یک بار مصرف پلاستیکی، کیسه زباله آسان مصرف، نایلون فریزری و … هستند، دیدن بفرمایید. همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

همیشه افرادی سودجو هستند که کالاهای بی کیفیت و تقلبی با قیمت های متفاوت در بازار ارائه می دهند. با توجه به نکات گفته شده و به کارگیری آنها در هنگام خرید از نایلون های فریزر از این مشکل جلوگیری می شود. اما فروشگاه ما این اطمینان را به مشتریان می دهد تا بهترین محصول را با کیفیت و دوام بالا در طرح های متنوع عرضه کند. شما می توانید با خیال راحت خرید رضایت بخش و دائمی داشته باشید. از توجه شما سپاسگذارم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *