کیسه زباله لندنی چه ویژگی هایی دارد؟ دلیل این نامگذاری چیست؟

کیسه زباله لندنی چه ویژگی هایی دارد؟ دلیل این نامگذاری چیست؟

کیسه زباله یکی از پر مصرف ترین کالاها در مصارف خانگی و اداری می باشد، بنابراین کیفیت این نوع محصول در زمان انتقال آن ها به داخل سطل آشغال های شهرداری و جابجا کردنشان به مناطق دور دست مهم است چرا که در صورت بی کیفیت بودن در حین جابجایی امکان پارگی و ریختن زباله ها به بیرون وجود دارد.

در بین کیسه های زباله، مدل لندنی بهترین گزینه برای استفاده می باشد که در این مقاله سعی دارم از این نایلون های زباله با شما بیشتر صحبت کنم و به بررسی ویژگی هایی که دارند بپردازم.

به شما عزیزان توصیه می کنم در صورتی که قصد خریداری بهترین کیسه فریزر آسان مصرف را دارید، به کیفیت و میزان دوام آن ها دقت کنید. شرکت تولیدی حریر پلاست با سابقه طولانی که در زمینه تولید انواع کیسه های فریزر از جمله کیسه زباله آسان مصرف دارد، قادر است تا باکیفیت ترین و مرغوب ترین کیسه های فریزر را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با من در ادامه ی مقاله همراه باشید.

آشنایی بیشتر با ویژگی های کیسه زباله لندنی

یکی از ویژگی ‌های مثبت این کیسه های زباله وجود خطوط دوخت ستاره ای مانند در انتهای آنها است که باعث می ‌شود زمانی که شما آن ها را داخل سطل آشغال قرار می دهید به آن چسبیده شود و به راحتی بتوانید در آن پسماندهای خود را بریزید.

علاوه بر آن این مدل دوخت در انتهای نایلون مانع از نشت مواد به بیرون و حتی خروج بوی بد از آن می شود که خود این ویژگی باعث شده که طرفداران زیادی به سمت استفاده از آن سوق داده شوند چرا که پیشگیری از پخش بوی نامطبوع در فضای مورد نظر برای هر کسی از نظر بهداشتی اهمیت دارد. مورد بعدی این است که شما در زمان انتقال آن ها به بیرون از زباله دان نیز راحت تر هستید و نگرانی پارگی ته نایلون را نخواهید داشت.

از ویژگی‌ های دیگر این کالا می توان به تولید رول مانند آن در سایزهای مختلف اشاره کرد منظور از کیسه رولی این می باشد که اطراف یک مقوای رول شده حدود ۲۰ عدد از این نایلون های زباله پیچیده شده و بر روی هم قرار گرفته اند و در انتها توسط نقطه چین هایی از هم دیگر جدا می گردند.

کیسه زباله لندنی چه ویژگی هایی دارد؟ دلیل این نامگذاری چیست؟

خصوصیت رول مانند آن ها باعث شده تا در هر سایزی که نیاز دارید قابل سفارش باشند و امروزه نیز تولید آن ها نسبت به قبل افزایش پیدا کند.

یک مورد دیگر از ویژگی‌های این مدل پلاستیک ها این است که حتی زمانی که برای فروش آن ها را در قفسه های فروشگاه نایلون قرار می دهند هیچ نوع گرد و خاکی را به خود جذب نمی کنند چرا که در حین تولید این نوع محصولات هیچ گونه مواد ضایعاتی به کار نرفته و در نتیجه از نظر کیفیت این مدل پلاستیک ها نسبت به انواع دیگر مقبول تر می باشند.

از نظر ضخامت هم باید گفت که این نوع کیسه ها در عین حال که در ضخامت بالایی تولید می شوند اما در کنار آن هم قابلیت خمیدگی بالایی دارند و در مقابل کشیده شدن و چکه کردن نیز مقاوم اند. تا این قسمت از مقاله شما را با ویژگی هایی که این کالاها دارند آشنا کردم در ادامه قصد دارم از علت نام گذاری این کیسه زباله ها صحبت کنم.

علت دادن لقب لندنی به این مدل کیسه های زباله چه می باشد؟

مواد سازنده ی این کیسه ها پلاستیک های یکبار مصرف بوده و علت نام نهادن آن ها طبق گفته ها این است که اولین بار این محصول به وسیله ی شهرداری لندن و براساس یک سری اصول و قواعدی که در این شهر وجود داشت تولید گردید و به همین خاطر اسم این شهر را به عنوان پسوند برای این کیسه های زباله انتخاب نموده اند. بعد از بررسی ویژگی های نایلون های زباله لندنی و دلیل نام گذاری آن ها بهتر است از مزیت های آن ها نیز برای شما کمی صحبت کنم.

آشنایی با مزیت های کیسه زباله لندنی

۱_ شما بعد از این که این محصولات را خریداری کردید در حینی که آن ها را به داخل زباله دان قرار می دهید متوجه خواهید شد که احتیاجی نیست که دیگر برای این که لبه های نایلون را از هم سوا کنید از دستانتان استفاده نمایید چرا که چسبندگی بین لبه های آن کم بوده و به راحتی از هم دیگر باز می شوند.

۲_ از مزایای دیگر آن لطافت و نرمی این مدل کیسه ها ومحکم بودن آن است که گره زدن را برای شما راحت تر می کند.

۳_ از آن جایی که در تراکم بالایی قادر هستید این کالاها را بسته بندی نمایید پس نگه داری تعداد زیادی از این محصولات نیز در انبار امکان پذیراست.

۴_ گوناگونی رنگ استفاده شده در ساخت این نایلون ها نیز این امکان را به افراد می ‌دهد که برای هر زباله دانی با پسماند های عفونی، زباله های عادی، وغیره در مراکز بهداشتی درمانی، سازمان ها و اداره جات، منازل مسکونی و… قابل کاربرد باشند.

۵_ همان گونه که قبلاً اشاره نمودم در قسمت انتهای این کیسه های زباله یک خط چین به شکل دوخت ستاره ای وجود دارد که از تراوش پسماندها جلوگیری می کند.

نتیجه گیری

از ویژگی ها و مزایای کیسه زباله های لندنی برای شما در این مقاله صحبت کردم بر اساس موارد و خصوصیات گفته شده باید گفت که کیفیت نایلون های زباله ای که خریداری می کنید هم دارای اهمیت زیادی است و نباید به راحتی از این موضوع غافل شوید. بر اساس مطالب ذکر شده در این مقاله سعی کنید از کیسه زباله های رولی استفاده کنید که در هنگام جداسازی آن ها راحت تر باشید.

دوم این که مدل های لندنی همان طور که اشاره کردم به خاطر زمخت بودن و دوخت ستاره ای که در انتها دارند و رنگ های متنوع آن ها، در بین انواع دیگر کیسه ها بهترین به شمار می آیند و علاوه بر آن شما اگر از این نوع کیسه ها استفاده نمایید عبور بوی نامطبوع از آن و پیچیدن آن در فضای ساختمان کم تر خواهد بود و از این بابت هم خیال شما راحت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *