قیمت سفره یکبار مصرف را بر چه اساسی می سنجند

قیمت سفره یکبار مصرف را بر چه اساسی می سنجند

قیمت سفره یکبار مصرف را بر چه اساسی می سنجند ؟

سفره‌ های یکبار مصرف بر اساس کاربرد های زیادشان، محبوبیت زیادی در بین مردم دارند، از این رو صنایع و مکان‌ هایی زیادی به فکر خرید سفره یکبار مصرف می باشند. خرید سفره بصورت عمده دارای مزیت‌ های فراوانی است که یکی از آن‌ها مقرون‌ به‌صرفه شدن قیمت سفره هست‌. بر اساس معیار های گوناگونی قیمت سفره یکبار مصرف را تعیین می کنند، که برای خریداری لازم است که این عوامل رابشناسید.

سفره ها دارای طرح و انواع مختلفی هستند اگر قصد خریداری سفره های یکبار مصرف را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این معیار ها تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

برای خریداری سفره های یکبار مصرف آسان مصرف شرکت تولیدی حریر پلاست اصفهان را به شما پیشنهاد می کنم.

مزیت ها و ویژگی های سفره ی یکبار مصرف:

سفره ی یکبار مصرف هر کدام دارای ویژگی‌ های مختلفی هستند و بر اساس همین ویژگی ها برای مصارف مختلفی تولید می گردند. در ادامه ویژگی‌ها و مزیت های سفره‌های یکبار مصرف را بررسی خواهم کرد.

سفره‌ های یکبار مصرف در زمان صرفه‌جویی می کنند:

از مزیت های مهم استفاده از سفره‌ یکبار مصرف صرفه‌جویی در زمان هست. در زمان‌ های قدیم هم استفاده از سفره‌ های پلاستیکی و یکبار مصرف وجود داشته است ، همیشه بعد از استفاده از سفره لازم بود که به وسیله ی دستمال آن را تمیز کنید. که این موضوع خود زمان زیادی را از شما می گرفت، اما امروزه استفاده از سفره‌ های یکبار مصرف باعث صرفه جویی در زمان شده است. و در هر بار استفاده از این سفره‌ها نیازی به صرف وقت برای تمیز کردن آن ها نیست. یکی از مزیت های خریداری سفره به صورت عمده صرفه جویی در هزینه هاست که در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد.

سفره یکبار مصرف کربنی درجه ۲ و ۳

قیمت سفره یکبار مصرف به شکل عمده مقرون‌ به‌ صرفه تر است:

انواع سفره‌ های پارچه‌ای و پلاستیکی و … نسبت به سفره های یکبار مصرف دارای هزینه ی بیشتری هستند. علاوه بر این، احتمال پارگی و سوختن سفره های دیگر براساس عوامل گوناگون وجود دارد. دراین صورت دیگر قابل استفاده نیستند و شما ضرر کرده اید. اما سفره‌ های یکبار مصرف این مشکلات را ندارند چون بعد از هر بار استفاده از آن‌ ها، دور انداخته می شوند.

اگر خیلی زیاد از سفره استفاده می کنید، پیشنهاد من به شما این است که سفره یکبار مصرف تهیه کنید تا در هزینه ها هم صرفه جویی کرده باشید. البته همه سفره های یکبار مصرف قیمت مناسبی ندارند و ممکن است برخی از آن ها هزینه بالاتری داشته باشند.

به طور کلی عوامل مختلفی بر قیمت سفره های یکبار مصرف تاثیر دارند که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع بسته‌بندی، جنس، مدل و چاپ سفره، کیفیت و … در همین مقاله به تشریح این موارد خواهم پرداخت.

بهداشتی بودن سفره های یکبار مصرف نسبت به انواع دیگر:

سفره های پارچه ای با این که قابلیت شستشو دارند اما بعد از شستن شما مطمئن نخواهید بود که از آلودگی به صورت کامل پاک شده اند یا خیر. در این صورت استفاده از سفره های یکبار مصرف ایمنی و بهداشتی تر هستند اما باز هم ممکن است مواد اولیه ی  تشکیل دهنده ی سفره های یکبار مصرف نامرغوب و برای سلامت شما خطرناک  باشند پس انتخاب سفره ی یکبار مصرف مناسب نیز مهم هست.

از مزیت های دیگر سفره های یکبار مصرف تنوع زیاد آنها هست که در ادامه ی این مقاله قصد دارم در مورد این موضوع بیشتر با شما صحبت کنم.

سفره های یکبار مصرف دارای تنوع بالایی هستند:

از مزایای دیگر سفره های یکبار مصرف تنوع در طرح آنها می باشد که باعث شده مشتری بتواند به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب کند. به عنوان نمونه طرح سفره های مراسم ختم و سفره های جشن تولد با هم متفاوت می باشند، و هر کدام در طرح خاص خود تولید می شوند. اکنون که با مزیت های سفره های یکبار مصرف آشنا شدید در ادامه مواردی که بر قیمت سفره های یکبار مصرف تاثیر می گذارند را شرح خواهم داد.

قیمت سفره یکبار مصرف را بر چه اساسی می سنجند

چه عواملی بر قیمت سفره های یکبار مصرف تاثیر می گذارند یا بر چه اساسی قیمت آن ها را می سنجند؟

همانطور که در بالا اشاره کردم پارامتر های مختلفی بر روی قیمت سفره ها تاثیرگذار هستند که باید با آنها آشنایی داشته باشید که در ادامه شما را با این پارامتر های مهم آشنا خواهم کرد پس با من همراه باشید.

کیفیت محصول:

اولین و مهمترین پارامتر در تعیین قیمت سفره کیفیت آن هست که اگر مواد اولیه تشکیل دهنده آن مرغوب باشد کیفیت نهایی آن نیز مرغوب خواهد بود و در غیر این صورت برای سلامتی ضرر داشته و از نظر بهداشتی نیز کیفیت آن پایین می باشد. پس بهتر است که خرید سفره های یکبار مصرف را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.

نوع سفره یکبار مصرف:

همانطور که قبلاً اشاره کردم سفره ها در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از پارامتر های مهم در بالا و پایین شدن قیمت آن هست. به عنوان مثال سفره های شیشه ای نسبت به سفر های دیگر قیمت بالاتری دارند و در مکان های خاص از آنها استفاده می کنند.

در ادامه با من همراه باشید تا در مورد جنس سفره و تعیین قیمت بر اساس این پارامتر بیشتر صحبت کنم.

جنس محصول تولیدی:

جنس سفره از پارامتر های است که می تواند در تعیین قیمت آن تاثیر گذار باشد سفره ها در جنس های مختلف با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند به عنوان مثال سفره های کاغذی یا پلی استری و غیره شما می‌توانید بر حسب نیاز بهترین جنس آن را انتخاب  و خریداری کنید

به عنوان نمونه اگر شما قصد استفاده ی روزانه از سفره دارید، خریدن سفره های شیشه ای مقرون به صرفه نیست، زیرا از نظر جنس و مقاومت نیز سفره های شیشه ای نسبت به سفره های دیگرهزینه بالاتری دارند.

ضخامت و ابعاد سفره:

سفره ها در ضخامت و ابعاد متفاوتی ساخته می شوند اگر به دنبال سفره ای با ضخامت و ابعاد بالا هستید قیمت این سفره ها نسبت به سفره های دیگر بیشتر می باشند. در واقع هرچه سفره های یکبار مصرف دارای ابعاد وضخامت بیشتری باشند، به همان اندازه قیمت بالاتری خواهند داشت.

تولید کننده های سفره های یکبار مصرف نیز می‌توانند بر میزان قیمت سفره موثر باشند در ادامه بیشتر به این پارامتر خواهم پرداخت.

قیمت سفره یکبار مصرف را بر چه اساسی می سنجند

تولیدکننده ها و فروشندگان سفره های یکبار مصرف:

تولید کننده سفره ی یکبار مصرف آخرین پارامتر موثر بر قیمت آن می باشد. امروزه این سفره ها به خاطر کاربرد های زیادی که دارند دارای تولید کنندگان زیادی هستند که با توجه به مواد مرغوب یا نامرغوبی که در آن ها به کار رفته شده است قیمت آنها نیز متفاوت هست.

نتیجه گیری:

با توجه به توضیحاتی که در مورد پارامترها و مزیت های سفره یکبار مصرف در این مقاله داده شد، شما برای خریداری این نوع سفره ها باید بر حسب نیازتان آن را انتخاب کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم چنین برای مطمئن بودن از کیفیت و مرغوبیت آن حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *