سفره یکبار مصرف آسان مصرف

نوع محصول :

سفره یکبار مصرف

مشخصات فنی:

ابعاد: 100*100 سانتی متر

نوع بسته بندی: جعبه

تعداد در جعبه: 40 قطعه مجزا از هم

وزن: 400 گرم

توضیحات:

سفره های آسان مصرف به دلیل عاری بودن از رنگ و چاپ و عدم تماس مواد غذایی با رنگ و حفظ بهداشت غذایی، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. با توجه به کاربرد سفره های یکبار مصرف در زندگی پرسرعت امروز، سفره های آسان مصرف حریرپلاست با داشتن ضخامت مناسب و کاربردی، رعایت اصول کامل بهداشتی از ابتدای تولید تا بسته بندی، استفاده سریع و آسان نیاز مصرف کننده را بر طرف میکند.

سفره آسان مصرف حریر پلاست با استفاده از به روزترین و مدرن ترین دستگاه های دنیا، دستگاه سه لایه تایوان، تولید شده است که کیفیت آن را تضمین میکند.

فروش عمده سفره یکبار مصرف

یکی از ملزومات مهم پذیرایی در مهمانی ها سفره ی یکبار مصرف می باشد که امروزه برای راحتی افراد در برگزاری مهمانی ها تولید و عرضه می شود. شرکت حریر پلاست با تولید و فروش عمده سفره ی یکبار مصرف این نیاز را بخوبی برطرف ساخته و باعث سهولت در امر پذیرایی در مهمانی ها شده است. استفاده از مواد با کیفیت و بدون خطر در سفره های تولیدی شرکت حریر پلاست سبب شده محصولات این شرکت نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار دارای تمایز باشد و جز برندهای محبوب و مطمئن قرار بگیرد.

رعایت نکات بهداشتی در فرآیند تولید سفره های یکبار مصرف و مطابقت دادن با استانداردهای تائید شده توسط سازمان غذا و دارو از اصول لاینفک خط تولید این شرکت می باشد. طراحی ساده ی این سفره ها سبب شده تا استفاده از آن ها بسیار راحت و آسان باشد. همچنین ظرافت و مقاومت این سفره ها و وزن سبکی که دارند در مجموع باعث راحتی به هنگام استفاده از آنها می باشد. شرکت حریر پلاست تولیدکننده سفره یکبار مصرف برای انواع سلایق، سفره هایی در طرح و مدل های مختلف از ساده تا نقش دار همچنین رنگ بندی های گوناگون تولید و عرضه می کند تا افراد در زمان استفاده لحظات خوش و لذت بخشی را  در کنار همدیگر سپری کنند.

زیبایی یک سفره میتواند برای لذت بردن از خوردن غذا تاثیر مثبت داشته باشد. از این رو شرکت حریر پلاست سعی کرده با بکاربردن طراحی های زیبا و چشم نواز برای این سفره ها این حس خوب را به مصرف کنندگان عرضه کند. شرکت حریر پلاست برای انواع مصارف سفره های مختلفی اعم از معمولی وروزانه و مجلسی تولید کرده است. سفره های معمولی برای مصارف روزانه با قیمت مناسب برای صرفه جویی در هزینه هابرای رفاه حال مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. سفره های مجلسی بعلت طرحدار بودن کمک بزرگی به تزئین سفره در مهمانی ها نموده است بطوری که برای تزئین سفره نیازی به متحمل شدن هزینه های اضافی نیست.

سفره یکبار مصرف حریرپلاست

سفره یکبار مصرف تولید شرکت حریر پلاست یکی از برند های موفق و مطمئن می باشد که از مواد با کیفیتی نظیر پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک تولید می شود این مواد دارای مجوز لازم بهداشتی می باشد، استفاده از رنگ های مجاز و بی خطر در طراحی این سفره ها به جذابیت آنها افزوده است و توانسته جوابگوی انواع سلیقه ها باشد. شرکت حریر پلاست جزء شرکت‌ هایی است که در کشور موفق به تولید سفره های یکبار مصرف آسان مصرف در انواع رنگ و طرح شود. هم راستا با سلیقه ی افراد سفره های دورنگ و سه رنگ یا حتی چندرنگ تولید شده است که بسیار متنوع و مرغوب می باشند. گستردگی در تنوع این سفره ها سبب شده کاربرد های زیادی داشته باشد ازجمله رستوران ها ، هتل ها، غذاخوری ها و غیره.

ابعاد سفره یکبار مصرف

سفره‌ های یکبار مصرف تولیدی حریر پلاست در ابعاد مختلف تولید می شوند. ابعادی که برای این سفره ها در نظر گرفته شده عبارتند از 100در 100 سانتی متر با طول متراژ 25 تا 50 متر همچنین برای سفره های  یکبار مصرف مجلسی و لوکس ابعاد 100 در120 سانتی متر و با طول متراز 10 متر در نظر گرفته شده است تا استفاده از آن در مهمانی ها و مراسم ها راحت و آسان باشد. ضخامت این سفره‌ها به گونه‌ای است که بتواند در مقابل پارگی زودهنگام  و نشت مواد غذایی مقاومت داشته باشد و بدون نگرانی از وقوع این مشکلات، سفره های یکبار مصرف حریر پلاست را تهیه کنید.

فروش انواع سفره یکبار مصرف

حریر پلاست با توجه به نیاز تمامی مصرف کنندگان سفره‌ های یکبار مصرف، آن ها را در انواع مختلفی تولید و عرضه داشته است تا با توجه به نیاز و هدف مورد نظر آن ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار داده. قیمت سفره های یکبار مصرف تولید شده ی شرکت حریر پلاست بسیار مناسب می باشد. این شرکت محصولات خود را بصورت عمده بفروش می رساند جهت سفارش و خرید انواع محصولات شرکت حریر پلاست به سایت این شرکت مراجعه کرده و با واحد فروش در ارتباط باشید.