راهنمای انتخاب سفره مناسب برای میز ناهارخوری

راهنمای انتخاب سفره مناسب برای میز ناهارخوری

سفره و رومیزی ، همچنان مهمترین چیز برای میز غذاخوری است.سفره ها جدا از اینکه یک تزئین زیبا و ابزاری مفید برای زیبایی میز شما هستند ، از سطح در برابر گرما ، خراش ، نشت و آسیب های دیگر نیز محافظت می کنند.در اینجا نحوه انتخاب سفره مناسب توسط تولید کننده سفره یکبار مصرف ، برای شما آورده شده است:

طبق مطالعات انجام شده ، غذا خوردن روی یک سفره شیک می تواند طعم غذای شما را بهتر کند.با وجود سفره های تمیز و جدید ، خوردن ناهار صبحانه یا شام ، بی نظیر ، خاص تر و دلپذیرتر خواهد بود.اما آیا میدانید هنگام خرید سفره چه مواردی را باید در نظر گرفت؟هنگام خرید سفره با انواع سفره و طرح های متنوع روبرو می شویم.سفره یکبار مصرف ، سفره پارچه ای ، سفره پلاستیکی و گزینه های دیگر که ما باید متناسب با نیاز و سلیقه و میزان بودجه خود یک مورد را انتخاب کنیم و از مزایای آن بهره مند شویم.

اندازه

انتخاب سفره مناسب

یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید ملاحظات اندازه خواهد بود. چگونه می توان اندازه سفره ای را انتخاب کرد که متناسب با میز شما باشد و سبک فضا را به نمایش بگذارد؟ چند نکته ساده بیاموزید و ببینید چقدر آسان است! اگر سفره را برای میز ناهار خوری خود انتخاب می کنید ، قبل از خرید ابتدا باید ابعاد میز را اندازه گیری کنید.اما اگر میز ناخارخوری شما گرد است قطر میر را اندازه بگیرید.برای میزهای مربعی ، کافی است طول یک طرف را مشخص کنید.زمان اندازه گیری مقداری را برای آویزان شدن سفره به اطراف میز در نظر بگیرد. و به یاد داشته باشید که سفره ها باید همیشه بزرگتر از میز پوشاننده آن باشند و باید در حدود 3″ -5 “بیش از لبه های میز آویزان شوند.اگر سفره برای میز انتخاب نمی شود ، اندازه سفره به تعداد افرادی که در آن نشسته اند بستگی دارد.

سفره ها و رومیزی ها ، معمولاً در اندازه های استاندارد در دسترس هستند و ممکن است مجبور شوید نزدیکترین سایز مورد نیاز را که در دسترس است خریداری کنید.

شکل – شکل های کلی سفره ها را به خاطر داشته باشید که دایره ای ، مربعی ، مستطیلی و بیضی است. بدیهی است که شما باید شکل سفره را با میز خود مطابقت دهید.

رنگ / الگو – بدیهی است که رنگ سفید در مورد سفره ها استاندارد است ، اما مراقبت از آن دشوار است. اگر می خواهید به میز خود مقداری رنگ اضافه کنید ، مجموعه ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد اما آن را غرق نشود.

راهنمای انتخاب سفره مناسب

به لوازم جانبی توجه کنید

بعد از اینکه انتخاب صحیح یک سفره را فهمیدید ، باید برای دستمال ها ، روکش صندلی ها ، دونده های میز و … ایده بگیرید. عدم تطابق بین این عناصر و سفره ها ممکن است از نظر زیبایی شناسی خوشایند به نظر نرسد. بنابراین کمی وقت بگذارید تا با این وسایل بازی کنید.

انتخاب مواد

انتخاب پارچه های رومیزی یک کار جدی است ، اما لازم نیست دلهره آور باشید. در اینجا نکات ما در مورد چگونگی انتخاب روتختی رومیزی مناسب آورده شده است:

کلید تنظیم یک میز زیبا و در عین حال کاربردی کیفیت است. از آنجا که ملحفه های سفره برای زنده ماندن از ریختن ، لکه ها و شستشوی های مکرر نیاز دارند ، شما می خواهید پارچه های با کیفیتی داشته باشید که پس از شستشوی دوم از هم پاشیده یا پارچه ای شوند. ملحفه سفره ای سرمایه گذاری است – شما نه تنها برای یک پارچه بلکه برای روحیه ، زیبایی و احساسی خاص که با دقت در نظر گرفتن میز چیده می شوید ، هزینه می کنید.

در حالت ایده آل ، پارچه های رومیزی باید از الیاف نرم و نرم مانند پارچه کتان یا پنبه ساخته شوند. انواع مصنوعی را می توانید خریداری کنید ، اما احساس و احساس کلی پایین تر است. کتانی خالص میز قابل تحمل و مناسب با تصویر را می دهد و هنگام پاک کردن ، پاک کردن و تمیز کردن ، در برابر پوست احساس شگفت انگیزی می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *