آیا می توانید کیسه های زباله را بازیافت کنید

آیا می توانید کیسه های زباله را بازیافت کنید؟

چیزی که مطمئناً در خانه هر ایرانی پیدا خواهید کرد فروش عمده کیسه زباله است.هر خانوار روزانه زباله تولید می کند و دفع زباله برای حفظ بهداشت منزل ضروری است.مطمئناً ، هر وقت زباله تولید می کنید ، نمی توانید بیرون بروید تا آنها را دور بریزید ، بنابراین ، معمولاً تهیه کیسه زباله برای جمع آوری زباله ها ضروری است.اما آیا کیسه های زباله قابل بازیافت هستند؟این موضوعی است که ما به عنوان تولید کننده کیسه زباله ، قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

این روزها بازیافت مواد بسیار آسان انجام می شود.از کاغذها گرفته تا لباس های قدیمی و لوازم الکترونیکی ، همه آنها قابل بازیافت هستند.با این وجود ، مواردی وجود دارد که هنوز قابل بازیافت نیستند و یکی از آنها  کیسه زباله است ، چون بازیافت آنها ممکن است مشکلات زیادی ایجاد کند.

جدا از این ، آنها اغلب کثیف و مرطوب هستند.اگر کیسه های زباله به شرکت های بازیافت بروند ، این چالش های زیادی را برای کارگران ایجاد می کند.آنها ابتدا باید آنها را مرتب ، شسته و خشک کنند.از طریق این فرآیندها ، کیسه های زباله ممکن است با سایر مواد قابل بازیافت مانند کاغذها مخلوط شوند و این یک مشکل اساسی است.

علاوه بر این ، هدف اصلی کیسه زباله شما قرار دادن آن در سطل آشغال است.در بیشتر موارد ، زباله های خود را در کیسه زباله می ریزید و اجازه می دهید تا پر شود.بعد از این ، آن را به سطل آشغال بیرون می برید.

حالا اینجا مشکل است.تقریباً همه چیز در سطل آشغال شما به محل دفن زباله می رود.این یکی از دلایلی است که به شما می گویند ، نباید مواد قابل بازیافت خود را درون کیسه زباله قرار دهید.

اگر این کار را انجام دهید ، این تصور ایجاد می کنید که همه چیز در کیسه ، زباله است و اینکه شما قصد ندارید هر آنچه را که در کیسه زباله می گذارید بازیافت کنید.همین مورد در مورد کیسه های زباله نیز صدق می کند.وقتی آنها را پر کرده و در سطل های زباله می اندازید ، مقصد بعدی آنها اغلب در محل های دفن زباله است.

آیا کیسه های زباله زیست تخریب پذیر هستند

آیا کیسه های زباله زیست تخریب پذیر هستند؟

اکنون که می دانید بعید است کیسه زباله شما بازیافت شود ، احتمالاً به روش های دیگری فکر می کنید.گرچه به نظر می رسد هیچ راهی وجود ندارد.اما به نظر شما آیا کیسه های زباله قابل تجزیه زیست هستند یا خیر.

پاسخ به این سوال ضروری است ، زیرا ما باید بدانیم که چه میزان آسیب به محیط زیست ما وارد می شود.دانستن این موضوع باعث آگاهی ما در مورد نحوه استفاده از این کیسه های زباله می شود.

کیسه های زباله قابل تجزیه زیست هستند.با این حال ، این پاسخ چیزهای زیادی را به خود معطوف کرده است.مشکل در مواد کیسه زباله و زمانی است که برای تجزیه بیولوژیک طول می کشد.بگذارید بیشتر توضیح دهیم.

کیسه زباله محصول پلاستیک های بازیافتی است.بله ، برخی از بطری های پلاستیکی و بسته بندی های پلاستیکی که شما در ظرف بازیافت می ریزید ، از طریق بازیافت به کیسه های زباله تبدیل می شوند.

در حال حاضر ، باید بدانید که مواد پلاستیکی برای تجزیه بیولوژیک به مدت زمان زیادی نیاز دارند.به طور متوسط ​​ممکن است صد سال طول بکشد.حتی پس از این ، آنها کاملاً از سطح زمین خارج نمی شوند.در عوض ، آنها به میکروپلاستیک تجزیه می شوند و در خاک باقی می مانند.

بنابراین ، مشکل کیسه های زباله این نیست که آنها از بین نمی روند.از نظر علمی ، این کار را خواهند کرد.مسئله مدت زمانی که این اتفاق به طور کامل می افتد.

قبل از تجزیه کامل کیسه های زباله که از مواد پلاستیکی هستند ، اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.به عنوان مثال ، اگر باران شدیدی ببارد ، سیل می تواند آنها را از محل دفن زباله در آبراه ها بشوید.از آنجا ، آنها می توانند در رودخانه ها یا دریاها راه پیدا کنند.

این می تواند به حیواناتی که در تماس با این مواد پلاستیکی هستند آسیب برساند.از آنجا که حیوانات کم توجه هستند ، می توانند این پلاستیک ها را مصرف کنند و در اثر آن بمیرند.

درنتیجه بله.کیسه های زباله قابل تجزیه هستند ، اما بیش از سالها طول می کشد.در این فاصله ، رویدادهای طبیعی می توانند آنها را جابجا کند و محیط زیست را با مشکل روبرو کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *