دلایل استفاده از سفره یکبار مصرف شیک و مجلل در خانواده های ایرانی

دلایل استفاده از سفره یکبار مصرف شیک و مجلل در خانواده های ایرانی

مقدمه

حریر پلاست تولید کننده ی سفره های یکبار مصرف با کیفیت و قیمت مناسب است. این مجموعه به دلیل استقبال خریداران انواع سفره های یکبار مصرف را با بهتری کیفیت و قیمت عرضه می کند و برای جذب رضایت مشتریان برای ارتقاء سطح کیفی محصولات خود از مواد با کیفیت و طرح های جذاب در تولید انواع محصولات تولیدی خود استفاده می کند.

سفره های یکبار مصرف از جمله محصولاتی است که به دلیل اسقبال خانواده های ایرانی و صاحبان رستوران ها و غذاخوری ها خیلی زود به کالایی پر طرفدار تبدیل شد. این سفره ها را می توان به مکان های مختلفی از جمله تفریح ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه برد و نیازی به شستشوی دوباره ی آن ها نیست زیرا مقدار در نظر گرفته شده در هر رول برای تعداد زیادی سفره در اندازه های مختلف قابل استفاده است. سفره های یکبار مصرف تولید شده در سال های گذشته به دلیل افزایش نیاز مصرف کنندگان با طرح ها و ضخامت های متنوعی به فروش می رسد. سفره ی یکبار مصرف آسان مصرف که طرح های شیک و مجلل دارد در مهمانی های رسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سفره ی یکبار مصرف

یکی از دلایل استفاده از سفره های آسان مصرف تنوع طرح و مدل هایی که تولیدی ها برای این محصول در نظر گرفته اند. این سفره ها را می توان برای دو، چهار و شش نفر مورد استفاده قرار داد. این محصولات از نظر بهداشتی در سطح بالایی از کیفیت قرار دارند و بعد از صرف غذا می توان آن ها را به آسانی جمع کرده و دور انداخت و نیازی به پاک کردن و شستشو ندارند. این مدل سفره جایگزین سفره های قدیمی است که به دلیل متراژ بالا بسیار سنگین بودند، بوی نامطبوع داشتند و پاک کردن دشوار آن ها از پسماند غذا و چربی های معضلی به حساب می آمد.

سفره های یکبار مصرف از جنس پلاستیک دارای مواد اولیه ی پلی اتیلنی است و در دو مدل نازک و ضخیم به بازار عرضه می شود. سفره های نازک را به دلیل وزن سبک تر و قیمت کمتر در دورهمی ها و گردش ها مورد استفاده قرار می دهند. این سفره ها در اندازه های مختلف قابل تکه کردن است و رول زیادی دارد. طرح های مختلفی از این مدل سفره نیز به صورت برجسته و رنگی تولید می شوند که ضخیم تر هستند و برای مهمانی های مجلل نیز استفاده از آن ها عرف شده است. حریر پلاست تولید کننده سفره یکبار مصرف با توجه به نیاز مشتریان سعی در ارائه ی طرح های خاص و ویژه ای از انواع سفره را دارد.

سفره های یکبار مصرفی که به کاغذی معروف هستند از کاغذ و گاهی پلاستیک تهیه می شوند. استفاده از مواد دستمال کاغذی و یک لایه پلی اتیلن در ساخت این نوع سفره ها معمول است. این لایه ی زیرین مایعات را جذب کرده و مانع از ریختن آن ها بر روی زمین می شود. این سفره ها به دلیل تنوع طرح در مجالس مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

سفره های یکبار مصرف شیشه ای از جمله سفره هایی هستند که با مدل های جدید در بازار عرضه می شوند. این سفره ها به دلیل شفافیت و براقی که دارند بسیار مناسب تالار، رستوران و منازل هستند. سفره های مقاومت و استحکام بالایی دارند و آب در آن ها نفوذ نمی کند.

سفره های یکبار مصرفی که از جنس پلی استر تهیه می شوند جنسی مابین کاغذ و پارچه دارند و بافت و کیفیت بالای آن باعث شده است قیمت این محصول مناسب به نظر برسد. این سفره ها را می توان برای مقاصد مختلفی از جمله مهمانی ها و پوشش قفسه ها استفاده کرد. از ویژگی های این مدل سفره ها می توان به ضد چروک و ضد لک بودن آن ها اشاره کرد. دوام این محصول بالا است و به همین دلیل قابل شستشو هستند.

سفره های مجلسی را برای مهمانی ها و دورهمی های مجلل نیز استفاده می کنند به همین دلیل حریر پلاست این مدل سفره ها را با کیفیت و طراحی ویژه ارائه می دهد. طرح های نقره ای و طلایی و مدل های جذاب این سفره ها باعث می شود بسیاری از دردسرهایی که سفره های قدیمی برای مهمانی ها به وجود می آورد رفع شود و افراد بیشتری تمایل داشته باشند از این مدل سفره ها استفاده کنند.

نکاتی برای استفاده از سفره یکبار مصرف

برای خرید سفره های یکبار مصرف بهتر است به برندهای معتبر اعتماد کنید زیرا این محصول ارتباط مستقیمی با سلامتی دارد و برای تولید آن باید استانداردهای لازم رعایت شود. در صورتی که سفره در هنگام باز کردن بوی بدی داشته باشد نشان دهنده ی این مورد است که از مواد اولیه ی مرغوبی تهیه نشده است به همین دلیل از استفاده از این محصول باید اجتناب کرد. برای استفاده از مواد رنگی در سفره های یکبار مصرف باید مجوز گرفته شود و سالم بودن این رنگ ها توسط متخصصین تایید شود. در صورتی که با ریختن مایعات در سفره رنگ پس داده شود نشان از عدم مرغوبیت آن است و با استفاده از آن ممکن است این رنگ به مواد غذایی نیز سرایت کند. برخی از سفره ها از مواد بی کیفیتی تهیه می شوند در همان زمان باز کردن از قسمت های مختلف پاره می شوند استفاده از این سفره ها که بسیار نازک هستند باعث ایجاد مشکلاتی می شود و بهتر است سفره های ضخیم تری تهیه شود.

 نتیجه گیری

برای سهولت کارها در زندگی پر سرعت امروز استفاده از انواع کالاهای یکبار مصرف رواج پیدا کرده است. این کالاها با رفع نیاز از مصرف کنندگان بهترین محصولات برای صرف هزینه و وقت به خصوص در دورهمی ها و مهمانی ها هستند. استفاده از سفره ی یکبار مصرف به دلیل کارایی زیادی که دارد به سرعت در سال های اخیر رواج پیدا کرده است. این سفره ها در طرح ها و مدل های مختلفی روانه ی بازار شده و با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *