سفره یکبار مصرف مجلسی (رنگی)

نوع محصول :

سفره یکبار مصرف مجلسی

مشخصات فنی:
پرفراژدار با چاپ طلاکوب و نقره کوب
متراژ: 12 m2
وزن: 450 gr
نوع بسته بندی: شیرینگ پک/ بالوله
ابعاد: 110*100 و 120*100
ضخامت : ضخیم
کلاس : درجه یک
تعداد در کارتن: 15

توضیحات:

این نوع محصول با دستگاه پیشرفته سه لایه تایوان تولید و در رنگ های متنوع سفید / زرد/ نارنجی / آبی /قرمز / بنفش / مشکی و … تولید می گردد و دارای مجوزپروانه بهداشتی ساخت به شماره 15392/15 از سازمان غذا ودارو می باشد.

با خرید از تولید کننده سفره یکبار مصرف از تنوع بالا محصولات بهرمند شوید.

 سفره یکبار مصرف مجلسی

 سفره یکبار مصرف مجلسی حریر پلاست دارای تنوع رنگ و مت بیشتری به نسبت سفره‌های معمولی دارد که می‌توانید در مجالس و مهمانی ها از آن ها استفاده نمایید. رنگ مورد استفاده در تولید این سفره ها به گونه ای می باشد که امکان رنگ دهی به مواد غذایی را ندارند. بنابراین می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده نمایید.

 سفره های مجلسی به دلیل اینکه معمولاً در ابعاد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است که پرفراژ  دار نباشند تا امکان نفوذ مایعات از بین پرفراژ به فرش و یا میز وجود نداشته باشد. اما جنس آنها به گونه ای است که به راحتی می توانید با استفاده از چاقو و قیچی آنها را در سایز دلخواه برش دهید. شرکت حریر پلاست سفره های مجلسی خود را در دو سایز 100*110 و 100*120 و دو نوع پرفراژدار  و بدون پرفراژ تولید می کند. سفره یکبار مصرف طلاکوب و نقره کوب حریر پلاست از نمونه محصولات پرفروش برای استفاده در مجالس می باشد. برای خرید و مشاهده انواع سفره ها حریر پلاست به سایر صفحات سایت مراجعه نمایید.