کیسه فریزر آسان مصرف

حریر پلاست با تولید انواع کیسه فریزرهای آسان مصرف بهترین محصول را به بازار عرضه میکند. خرید این محصول از تولید کننده علاوه بر اطمینان از سلامت محصول باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

معرفی کیسه فریزر آسان مصرف

کیسه فریزر یکی از محصولات پرکاربرد و مورد نیاز و حتی میتوان گفت ضروری در هر خانه ای می باشد. استفاده از کیسه فریزر به منظور حفظ و نگهداری سالم و بهداشتی مواد غذایی از انواع تهدیدات همچون نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل مواد همچنین حمل آسان، بسیار حائز اهمیت می باشد. شرکت حریرپلاست یکی از بهترین تولیدکنندگان کیسه فریزر پلاستیکی می باشد که محصولات خود را با بهترین مواد با کیفیت تولید و عرضه می کند و توانسته نقش بسزایی در سلامت و بهداشت مواد غذایی داشته باشد.

این محصول بگونه ای طراحی و تولید شده است که استفاده از آن بسیار راحت و آسان باشد همچنین جنسی پایدار و مقاوم در عین ظرافت و حجم کم داشته باشد. این کیسه نه تنها برای مصارف مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد برای کاربردهایی غیر از آن هم مفید واقع شده است. امروزه این محصول جز ضروریات  هرخانه ای محسوب می شود. شرکت حریر پلاست به منظور استفاده ی راحت تر از کیسه فریزر آن را در مدل های مختلف تولید و عرضه  می کند تا افراد بنا به سلیقه و خواست خود این محصول را خریداری نمایند. کیسه فریزر آسان مصرف همانطور که از اسمش پیداست بگونه ای طراحی شده است که استفاده از آن بسیار آسان می باشد و براحتی برگ های پلاستیکی از هم جدا می شوند و مشکلاتی که در گذشته برای استفاده از پلاستیک فریزر وجود داشت، برطرف شده است.

ویژگی‌ها و مزیت‌های کیسه فریزر آسان مصرف

 

اهمیت کیسه فریزر در چرخه ی زندگی سبب شد شرکت حریر پلاست با تولید این محصول در کیفیتی بالا و با مواد مرغوب و استاندارد بتواند جایگاه ویژه ای نسبت به دیگر رقبای خود در بازار پیدا کند. کیسه فریزر آسان مصرف تولیدی این شرکت دارای نشان بهداشت از سازمان غذا و داروی کشور می باشد. همچنین تولید و طرز بسته بندی این کیسه ها کاملا بهداشتی و اصولی و مورد تائید همان سازمان قرار گرفته است. موادی که در این نوع کیسه ها بکار می رود پلی اتیلن سبک و سنگین و با درصدهای ترکیبی متناسب  می باشند. این نوع کیسه ها بدلیل استاندارد بودن دارای مجوز FDA می باشد. اندازه ی ضخامت و ابعاد هر برگ از کیسه فریزر حریر پلاست طبق استاندارد ملی ایران تولید شده است.

از مزایای مهم این نوع پلاستیک دوخت مناسب آن می باشد که سبب شده مقاومت و پایداری این محصول بالا رود و حمل و جابجایی مواد توسط آن راحت و بدون مشکل باشد.کیفیت و مرغوبیت در مواد بکاررفته در این کیسه های فریزر سبب شده تا رنگ و بوی مواد غذایی بدون هیچگونه تغییری به مدت طولانی حفظ شود. حفظ مواد غذایی در دمای انجماد در طولانی مدت از دیگر مزایای این کیسه فریزرها می باشد.جلوگیری از نفوذ هرگونه آلودگی و رطوبتی در داخل این کیسه ها از دیگر مزیت های آن می باشد. جنس مقاوم این محصول باعث شده تا هنگام استفاده و جابجایی کمتر دچار پارگی شوند.

حریر پلاست با تولید انواع کیسه فریزر بهترین محصول را به بازار عرضه میکند. خرید این محصول از تولید کننده علاوه بر اطمینان از سلامت محصول باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. ابعاد استاندارد کیسه های فریزر و دقت در تولید آن ها از جمله امکاناتی است که برای آن ها در نظر گرفته می شود. تولید کیسه های فریزر در ضخامت های مختلف برای کاربردی تر شدن آن ها برای مقاصد مختلف است. در صورتی که مصرف کیسه فریزر شما بالا باشد می توانید از انواع جدید آن مانند کیسه های جعبه ای و رولی استفاده کنید.

تنوع محصولات کیسه فریزر

شرکت حریر پلاست، کیسه های فریزر را در انواع بسته بندی ها تولید و عرضه می کند که هرکدام از آنها دارای کیفیت عالی می باشند کیسه های فریزر تولیدی حریر پلاست عبارتند از کیسه زباله آسان مصرف جعبه ای ، توپی ، رولی و تقویمی ، زیپ کیپ و کیسه فریزر لفاف دار، که برای مصارف مختلف کاربرد دارند. این نوع کیسه ها بدون مواد خطرزا و رنگ های افزودنی تولید شده اند و میتوان گفت جز بهترین و مطمئن ترین کیسه های فریزر بهداشتی می باشند. شرکت حریر پلاست بدلیل تولید محصولات با کیفیت و استاندارد مفتخر است در لیست برترین برند های تولید کیسه فریزر آسان مصرف قرار بگیرد و جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان بدست بیاورد.

این شرکت علاوه بر تولید کیسه های فریزر آسان مصرف، محصولات مرغوب دیگری نیز از جمله سفره یکبارمصرف آسان مصرف ، نایلکس رولی نان ، کیسه زباله تولید و ارائه می دهد. سفره های یکبار مصرف تولیدی این شرکت در طرح های زیبا و متنوع عرضه می شود. این سفره ها در متراژهای مختلف بصورت رولی تولید شده اند تا افراد با توجه به میزان مصرف خود به خرید آنها بپردازند. شرکت حریر پلاست محصولات خود را بصورت عمده بفروش می رساند. جهت سفارش محصول موردنظر خود با مراجعه به سایت این شرکت واز طریق راه های ارتباطی با واحد فروش در تماس باشید.

خرید کیسه فریزر آسان مصرف

حریر پلاست سپاهان تولید کننده سفره یکبار مصرف و عرضه کننده ی بهترین محصولات نایلون، نایلکس و رول تولید شده با دستگاه های مدرن است. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان خود به تولید و عرضه ی فیلم پلیمر مانند انواع سفره های یکبار مصرف از جنس پلی اتیلن، انواع فیلم های پلاستیکی، فریزر رولی و کیسه ی زباله و عرضه ی آن در بازارهای داخلی می پردازد.

خرید کیسه فریزر آسان مصرف به دلیل کاربردی که در آشپزخانه دارد برای سالم و بهداشتی نگه داشتن مواد غذایی و جلوگیری از نفوذ آلودگی به آن ها از جمله ضروری ترین اقلام به حساب می آید. نیازی که برای حمل و نگهداری انواع مواد غذایی وجود دارد خرید این محصول از تولید کنندگان معتبر ضروری می کند. حریر پلاست برای تولید با کیفیت این محصول و دوام بالای آن همه ی تلاش خود را به کار بسته است.

فروش کیسه فریزر آسان مصرف

فروش کیسه فریزر آسان مصرف به دلیل کاربرد زیادی که دارد با استقبال خریداران مواجه شده است. این وسیله ی کاربردی و ضروری از جمله مهم ترین اقلام برای استفاده در محیط های کاری و منازل است. برای حفظ و نگهداری مواد غذایی استفاده از این کیسه فریزر مشکلی به وجود نمی آورد و آن ها کاملا بهداشتی هستند. فروش این محصول به صورت رول و در تکه های مشخص باعث آسان تر شدن مصرف آن ها می شود. به منظور فروش بیشتر این محصول و سهولت مصرف آن حریر پلاست آن را در شکل های مختلفی ارائه می دهد. این محصولات از جمله پرمصرف ترین محصولی است که از جنس پلی اتیلن تولید شده و در بازار عرضه می شود. فروش عمده سفره یکبار مصرف باعث رفع نیاز مشتریان و فروشندگان جزء شده است.

قیمت کیسه فریزر آسان مصرف

برای تولید کیسه ی فریزر علاوه بر دستگاه های مختلف نیاز به مواد اولیه ی مرغوب است. این محصول در مقایسه با میزان مصرف آن قیمت بالایی ندارد. قیمت این کیسه ها به نوع آن ها نیز بستگی دارد. برخی از آن ها در پلاستیک، برخی به صورت رولی و برخی دیگر در جعبه عرضه می شود که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند. نرخ درج شده در کیسه فریزر آسان مصرف به میزان ضخامت آن نیز بستگی دارد. در صورتی که این کیسه ها ضخامت بالایی داشته باشند برای زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل نیاز به تعویض ندارند و هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش می دهند. پیش از خرید این محصول بهتر است قیمت ها را مقایسه کنید.

کیسه فریزر عمده

فروش کیسه ی فریزر به صورت عمده به دلیل تولید در حجم بیشتر با قیمت کمتری عرضه می شود. تولید این کیسه ها به صورت درجه بندی باعث رفع نیاز مصرف کنندگان و انتخاب آن بر اساس نوع نیاز آن ها می شود. تولید این محصول با مواد اولیه ی مرغوب می باشد و نیازی به استفاده از مواد ضایعاتی برای تولید این کیسه ها نیست. به همین دلیل برای مصرف آن ها در زمینه ی بسته بندی مواد غذایی به خریداران اطمینان داده می شود. کشش مناسب، کیفیت و تکه های کاربردی آن ها مصرف را برای فروشندگان و دیگر مشاغل راحت کرده است. برای مصرف بالای این محصول بهتر است آن را به صورت عمده خریداری کنید.

انواع کیسه فریزرهای آسان مصرف

کیسه فریزرهای معمولی اولین نوع از این محصول بودند که تولید آن ها به دلیل استقبال مشتریان افزایش پیدا کرد. استفاده از این کیسه فریزرها برای همه ی مصارف به دلیل کاربردی بودن آن باعث سهولت در انجام کارها می شود. برای بسته بندی و حمل مواد غذایی دیگر نیازی به مصرف ظروف نیست و کیسه های فریزر با جای کمی که گرفته اند این نیاز را برآورده می کنند. نازکی این کیسه ها برای قرار دادن مقدار کمی از کالاهای سبک مفید است.

کیسه های رولی

کیسه های رولی نوع دیگری از کیسه های فریزر آسان مصرف هستند این کیسه ها به دلیل سهولتی که در زمان مصرف دارند، در حجم زیادی تولید و عرضه می شوند. کیسه های رولی در قطعات مشخصی اندازه گیری شده اند و به آسانی جدا می شوند. برای استفاده در زمان کوتاهتری این کیسه ها کاربردی هستند.

برای آسان تر شدن مصرف کیسه های فریزر حریر پلاست برای اولین بار کیسه های رولی را در جعبه های مقوایی عرضه کرد. این کار باعث سرعت در جدا کردن کیسه ها و دور نگه داشتن آن ها از آلودگی شده است. استفاده از دستگاه های مدرن برای تولید این محصول باعث بالا رفتن سطح کیفی آن شده است.

کیسه فریزرهای درون این جعبه ها در دو شکل رولی و تا شده عرضه می شود و شبیه دستمال کاغذی است. این کار باعث شده است در مواقعی که نیاز به فریز کردن مواد غذایی هست به آسانی بتوان این کار را بدون نیاز به اتلاف وقت و کثیف شدن کیسه ها انجام داد.

کیسه فریزر زیپ دار

کیسه فریزر زیپ دار ظاهری متفاوت و ضخامت بالایی دارد. زیپ بالای این کیسه باعث چفت شدن دو قسمت بالایی آن می شود. این کار باعث می شود هوای مرطوب و آلودگی به کیسه راه پیدا نکند. استفاده از این محصول در صنایع بهداشتی، غذایی، شیمیایی و پزشکی به دلیل کیفیت بالای آن است. این محصولات تایید از سازمان غذا و دارو دارند و در اندازه های استاندارد تولید می شوند.